יום ראשון, 15 במאי 2016

קליר סקיי אפס - מעודדים אותנו לקום מהספה


בשנים האחרונות ריצה ופעילות גופנית הן לגמרי צו האופנה, רבים מאיתנו יכולים להבחין כי ברשת החברתית, פייסבוק, עולים עשרות פוסטים של מתאמנים מרוצים לאחר מרתון, טריאתלון או כאלו דוחקים משקולות בחדר הכושר. הם מעלים את הפוסטים מתוך תחושת אושר וסיפוק. הפרצופים המאושרים שלהם כתוצאה מביצוע הפעילות הגופנית מעלים את רמת המודעות בקרב כלל החברים. המגמה הולכת ומתעצמת בעולם לבריאות ואיכות חיים גבוהה יותר. פעילות זו הפכה ויראלית וכתוצאה מכך פותחו אפליקציות כושר מסוגים שונים.





השמיים הם הגבול


חברת קליר סקיי אפס הינה בעלת זכויות יוצרים על אפליקציות אימון מרמת מתחילים ועד לרמות של מתקדמים, כולן פותחו על ידיה. האפליקציות של החברה הורדו כבר ע"י מיליוני מתחרים בארץ ובעולם ובמרומי טבלת ההורדות הם נמצאים ליד יישומים שפותחו ע"י חברות גדולות ומובילות כמו נייקי. החברה מציעה גירסאות חינמיות לאייפון ואנדרואיד וגירסאות מורחבות בתשלום. 

אחת האפליקציות הפופולארית ביותר של החברה היא Runner 5K, שהשיגה עד היום מיליוני הורדות, מטרתה להביא את המשתמש המתחיל ממצב של ישיבה על הספה לריצה של 5 ק"מ. אפליקציה זו היא מסמלת את הרעיון המניע את מפתחי הסארטאפ – אפליקציות המסייעות לאנשים להתגבר על החסמים הראשונים וליצור למשתמש מוטיבציה והתחייבות לעצמו.


סטארטאפ ישראלי עצמאי 


קליר סקיי – סטארטאפ ישראלי עצמאי המרוויח ממכירת האפליקציות שהם מפתחים. המודל העסקי של החברה הוא פיתוח אפליקציות שהמשתמש יאהב ולאחר שינסה את הגירסה החינמית ישדרג לגירסה בתשלום. ללא סיוע משקיעים חיצוניים וללא פרסום של מוצרים אחרים למעט האפליקציות של החברה, החברה ריווחית כבר מהרבעון השלישי לקיומה. האפליקציות של החברה לעיתים יקרות יותר משל המתחרים ועדיין זוכות להצלחה מסחררת ולמיליוני הורדות. כל האפליקציות פותחו לאחר מחקר נרחב של צרכי המשתמש.
בנוסף לאפליקציות הכושר כמו ריצה וכפיפות בטן למתחילים ומתקדמים, יש לחברה גם אפליקציות העוסקות בתחומים שונים של בריאות, כמו נדודי שינה.

אפליקציות כושר נותנות למשתמשים רבים את הפוש הראשון והמוטיבציה לשפר את הכושר הגופני ובריאותם, ישנן אפליקציות רבות בתחום הכושר הגופני, המזון והבריאות, אולם תמיד ישנה האופציה לרעיון חדש וסוחף.

אם יש לכם רעיון לאפליקציה יצירתית, כדאי לכם להתייעץ עם עו"ד זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלה ביותר בעולם הסטארטאפ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה