יום שלישי, 21 ביוני 2016

Fitness - עושה לכם שרירים



פעילות גופנית ושמירה על תזונה נכונה חשובים מאד בכדי למור על הבריאות ולהעלות את איכות החיים, זוהי עובדה. אולם בעוד שרובנו מתאמצים מאד לשלב פעילות גופנית כחלק מחיי השגרה היומיומית שלנו, ישנם אנשים שזהו העיסוק העיקרי שלהם והם עוסקים בפעילות גופנית כמקצוע כמו מר ישראל, יהודה בן נעים.


איך להפוך לבודי בילדר


האפליקציה YBN –Fitness הינה סטארטאפ מבית יהודה בן נעים ומיועדת למשתמשים המעוניינים להפוך לבודי בילדר. הורדת האפליקציה כרוכה בתשלום של 20 ש"ח. באפליקציה תוכלו לקבל תכנית אימונים לבניית הגוף, והמלצה על תזונה ותוספי מזון היסייעו לכם בתהליך. בן נעים מספר על האפליקציה שתכנית האימונים מתבססת על תכנית האימונים שלו לאחר ניסיון רב של שנים רבות של אימונים מסוגים שונים.

להפוך את המקצוע לאפליקציה


יהודה בן נעים מקום ראשון במר ישראל עד 90 ק"ג ואלוף האלופים 2010 ארגון נאבא, מינף את האהבה והעיסוק שלו בפעילות גופנית, בעיקר פעילות הבונה את הגוף והקים סטארטאפ המנחה אחרים כיצד לבנות גוף כמו שלו. בנוסף לאפליקציה יש גם חנות למכירת תוספי מזון ואביזרים שונים לבניית הגוף שיהודה בן נעים מעיד שבזכותם הגיע לאן שהגיע. המודל העסקי של האפליקציה הינו רווח מהורדת האפליקציה עצמה, פרסום החנות בודי בילדינג והגברת המודעות למר ישראל עצמו ולתחום הבודי בילדינג.

הקמת סטארטאפ לקידום מוצר


אפליקציית YBN fitness היא דוגמה של סטארטאפ שהוקם כדי לשווק מוצר קיים, חנות הבודי בילדינג ומר ישראל יהודה בן נעים וגם בכדי לשווק מוצר חדש – אפליקציית כושר לבודי בילדר.


גם אתם רוצים למנף את העיסוק שלכם והלפוך אותו לאפליקציה?,חישבו מה תוכלו להציע למשתמשים שיגרום להם להוריד דווקא את האפליקציה. עוד בשלב הרעיון הראשוני כדאי לכם להתייעץ עם עו"ד זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלה ביותר בעולם הסטארטאפ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה