יום שני, 25 ביולי 2016

"קיץ אחר" - סטארטאפ חדש ממשרד החינוך



ילדי ישראל מחכים כל השנה לחופש הגדול, ההורים קצת פחות -  כל ההורים יודעים שהמילה "משעמם לי" תלווה אותם חלק גדול מהקיץ. רוב הילדים מתחילים להשתעמם אחרי שבוע של בהייה בטלוויזיה ומשחקי מחשב ומתחילים להתחנן להוריהם לפעילות קצת יותר מגוונת מחוץ לבית. בכדי לתת מענה להורים ולילדים משרד החינוך פיתח סטארטאפ חדש, אפליקצייה הנקראת "קיץ אחר" ומרכזת מידע נרחב לגבי אירועים, אטרקציות ופעילויות לילדים בהתאם לאיזור.


כל האירועים וההטבות במקום אחד

לפי המיקום שלכם המועבר לאפליקציה באמצעות רכיב הGPS, האפליקצייה נותנת לכם מידע הקרוב למקום שלכם - אירועים, הופעות, קורסים, תערוכות,הטבות ועוד, ממשק המשתמש של האפליקצייה אינטואיטיבי וקל מאד לפעול, כך שגם ילדים צעירים יחסית יכולים לחפש בו את הפעילות בה הם מעוניינים. בנוסף יש אפשרות לשתף את החברים במידע ולהזמין אותם להצטרף. 


מחנכים מסביב לשעון

האפליקציה "קיץ אחר" נגזרת מהתכנית "מחנכים מסביב לשעון". הרעיון העומד מאחורי פיתוח סטארטאפ זה הוא שהאחריות על בני הנוער היא לא רק בשנת הלימודים, אלא גם בחופשות, בוקר צהריים ולילה ולכן האפליקציה מרכזת מידע גם על פעילויות חינוכיות כמו קורס ליצנות רפואית המיועד לילדים מכיתה ט' ומעלה בסבסוד משרד החינוך ובהשתתפות עצמית סמלית. זהו שיתוף פעולה מרשים בין משרד החינוך והשלטון המקומי. 


ערך מוסף – מחירים מוזלים

משרד החינוך יצר קשר עם עשרות מוסדות תרבות ברחבי הארץ וקיבל הנחות משמעותיות למשתמשי האפליקצייה, בכדי לקבל את ההנחה על התלמיד להגיע לאחת האטרקציות והפעילויות המפורסמות באפליקציה ולדווח שהגיע דרכה כדי לקבל את ההנחה או ההטבה.



גם אתם רוצים לפתח אפליקצייה? חישבו לאיזה צורך אתם נותנים מענה, מיצאו ערך מוסף הקיים באפליקצייה שלכם שיגרום לגולשים להוריד ולהשתמש דווקא באפליקצייה שלכם.

 עוד בשלב הרעיון הראשוני כדאי לכם להתייעץ עם עו"ד זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלה ביותר בעולם הסטארטאפ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה