יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

מדוע אני אוהב לעבוד עם חברות תעשייה וטכנולוגיה?

מוצרים ומערכות טכנולוגיות מקיפים את חיינו מכל עבר, החל במוצרים עדכניים לשימוש אישי וביתי, דרך מוצרים המשמשים את עולם המסחר והתעשייה, ועד למערכות ביטחוניות מתקדמות. מוצרים אלו מתוכננים, מפותחים, מיוצרים ומשווקים על ידי חברות תעשייה וטכנולוגיה שונות. מדובר בתעשייה מתקדמת ומורכבת הדורשת ליווי משפטי צמוד, ייחודיי ומקצועי עבור כל תהליכיה. ליוו זה שמהווה את תחום התמחותי וענייני כעו"ד טכנולוגי, מעניק לי הזדמנות להיחשף לתהליכים טכנולוגיים מרתקים, ולהיות שותף להפיכת רעיון גולמי לכדי מוצר מוגן השובר קופות בשוק.

ליטול חלק ביצירה מקורית ובלעדית


העבודה עם חברות תעשייה וטכנולוגיה מאפשרת לי ליטול חלק ביצירה מקורית, לסייע להצלחתה  ולהגן עליה כמוצר בלעדי של החברה. כך מתאפשר לי להיות שותף פעיל בכל שלבי ייצורו של מוצר חדש, כבר משלב ניתוח ואפיון המוצר בהתאם לדרישות החוק והגדרותיו המשפטיות. בהמשך הדרך, אני נוטל חלק בפיתוח הקונספט והגדרתו החוקית, בבניית אב הטיפוס, ובייצור עצמו עד לשיווקו של המוצר באופן בטוח, מוגן והטוב ביותר עבור העסק. למעשה, זוהי עבודה שמאפשרת לי לשלב את שתי אהבותיי הגדולות בחיים - לסייע לאנשים להצליח, ולהעמיק את ידיעותיי בתחומים טכנולוגיים.

פיתוח שיטת עבודה ייחודית וייעודיות עבור חברות תעשייה וטכנולוגיה



מתוך היכרותי, ניסיוני המקצועי והעניין האישי שלי בתחומי הטכנולוגיה, פיתחתי שיטת עבודה ייחודית עבור חבורת תעשייה וטכנולוגיה. שיטה זו שמה דגש על קירבה לרצפת הייצור של החברה, על כל הליכי העבודה המתרחשים בה, ועל ניהולם הנכון. כמו כן, שיטתי יוצרת שיתוף פעולה הדוק בין מחלקת הפיתוח למחלקת השיווק בחברה. שיתוף פעולה זה יוצר סביבת עבודה מתואמת המעצימה את פיתוחם של מוצרים איכותיים ויצירתיים שעונים לצרכי ולדרישות השוק. בנוסף, ההדגשים ושיתופי הפעולה בשיטת העבודה שפיתחתי, מוודאים לאורך כל ההליכים המבוצעים בחברה כי פתרונותיה מוגנים מפני מתחרים באמצעים הקיימים בחוק, בין אם כפטנט, מדגם או סימן מסחרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה