יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

מדוע אני אוהב לעבוד עם סטארט-אפיסטים?

לדעתי ולדעת רבים אחרים, פעילותן של חברות סטארט-אפ היא אחד התחומים היותר מעניינים ופורצי דרך בישראל, בעשור השני של שנות האלפיים. מדובר בסביבות עבודה ייחודיות ואיכותיות הנדרשת לעמוד מול משוכות, סיכונים ואתגרים עסקיים ומשפטיים לא פשוטים. מבחינתי, מדובר בסביבת עבודה מתמרצת ומספקת, אשר מעניקה לי הזדמנות להגשים במשולב שני תחומי עניין מרכזיים - הצד המשפטי והצד הטכנולוגי. בתוך כך, אני נוטל חלק ומסייע בהגשמת רעיונות חדשים שיעצבו ויפתחו את המחר של עולמנו.

ייחודו של החומר האנושי בחברות סטארט-אפ


בתור עורך דין, מרכיב מהותי בעבודתי היומיומית הינו מפגשים ואינטראקציות עם אנשים מגוונים ושונים הנדרשים לעזרתי. מתוך מגוון זה, המועדפים עליי הם ללא ספק החבר'ה שעובדים בחברות סטארט-אפ. מדובר בחבורת אנשים ייחודית, מקצועית ואיכותית, הפועלת בסביבת עבודה דינאמית ויצירתית, ומהווה את חוד החנית של הפיתוח הטכנולוגי העולמי. לעיתים קרובות אני נדבק בלהט של אנשי מקצוע אלו ובנכונותם ללכת עד הסוף עם רעיונות חדשניים ומקוריים, שחלקם עשויים להצטייר  על סף ההזוי והבלתי אפשרי. הלהט והרצון להיות שותף ולסייע לאנשים איכותיים ואמיצים אלו, בשילוב עם אהבתי לעזור לאנשים, הופכים את עבודתי עם חברת סטארט-אפ לתחום הפעילות המועדף עליי.

להיות שותף בעיצוב המחר



מאז שאני זוכר את עצמי, טכנולוגיה מתקדמת היוותה מוקד משיכה ועניין, וכעת היא הסקרנות זוכה למימוש בעבודתי עם חברות סטארט-אפ. בשבילי, להיות חלק מתהליך פיתוח מוצר, החל בשלב הרעיון ועד ליצירת המוצר הסופי, משמעו ליהנות ממקור בלתי נדלה של עניין, אמביציה וסיפוק. העבודה עם חברות סטארט אפ חברות מאפשרת לי להיות שותף לרעיונות וההמצאות החדשניים והמקוריים ביותר, לעמוד מול אתגרים טכנולוגיים ומשפטיים, ולנסות לפתח ולממש את המיזמים לכדי הצלחות עסקיות שייטמעו וישנו את פני החברה כיום ובעתיד.  

לביקור באתר שלי לחצו כאן http://kedem-law.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה