יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

האפליקציות ששואפות לשדרג אורחות חיים


עולם המובייל כולל הרבה יזמים שמחפשים לעשות כסף קל, וזה בסדר גמור. אבל ביניהם מסתובבים גם כמה שחושבים איך לשפר לנו את החיים. הכירו כמה אפליקציות שמטרתן העיקרית היא להפוך את אורח החיים שלנו לטוב יותר.

Fooducate: הגיע הזמן שנדע מה נכנס לנו לגוף
אפליקציה שנותנת פירוט תזונתי מלא על כל מוצר בסופר, על ידי סריקת הברקוד שלו. המוטו של החברה הוא "תאכלו טוב יותר. תרדו במשקל. תהיו בריאים", ולכן, המפרט אינו כולל רק ערך קלורי. בין היתר האפליקציה תדרג את הערך התזונתי של המוצר (מ-A ועד D), תפרט את היתרונות והחסרונות הקיימים באכילת המוצר, תבחר עבורך אלטרנטיבה בריאה יותר ותסכם את הפעילות החודשית בדוח מפורט.

Moves: מנהל הפעילות האישי שלך
כל עוד הסמארטפון יהיה אצלך בכיס או בתיק, האפליקציה תספור את הצעדים שפסעת, את הזמן שדיוושת ואת המרחק אותו רצת. מעין יומן אישי שמאגד את כל הפעילות היומית שלך. המידע שניתן הוא: מרחק, משך הפעילות, כמות צעדים וכמה קלוריות נשרפו.

Halo: הטכנולוגיה של לקויי השמיעה
מדובר במוצר של חברת Starkey, המתמחה ביצירת מכשירי שמיעה. האפליקציה מתחברת ישירות למכשיר השמיעה ומאפשרת אינטגרציה בין שני המכשירים. מצד אחד, האייפון יכול לשמש כמעין שלט שבו אפשר לקבוע את עוצמת הקול וכמיקרופון שנועד לטשטש רעשים מסביב. ואפשר גם להשתמש במכשיר השמיעה כאוזנייה לכל דבר, ודרכה להקשיב למוסיקה ולשמוע צלצולי הודעה נכנסת.

פטנטים ייחודיים
יוצרי אפליקציות אלו, כמו גם אפליקציות בתחומים אחרים, עברו את אותו תהליך שעוברים כולם עד לתוצאה הסופית והמרשימה. גם הם עברו את שלב הקניין הרוחני, הפטנט וזכויות היוצרים ובשביל השלב החשוב הזה אני כאן, מלווה ומייעץ – משלב הרעיון ועד לקצירת הפירות.


נכתב ע"י  עורך דין אפליקציות וסטארטפ , יריב קדם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה