יום חמישי, 7 בינואר 2016

סיעור מוחין בעידן הדיגיטל


 כינוס עובדים לצורך חשיבה זו פעולה מבורכת, אך יש משהו מאד מסורבל בזריקת רעיונות לאוויר: מי כותב מה? מי מעביר למי? ואיך בסופו של דבר מתייקים את כל הרעיונות הללו? איזה כיף שישבו אנשים מוכשרים מאד ופיתחו אפליקציות שיכולות להועיל לנו גם בתהליכי החשיבה.


Lino: שיתוף מחשבות

האפליקציה עובדת בדרך מאד פשוטה. פותחים לוח לכל פרויקט ועליו כל אחד מדביק פתקיות עם רעיונות, מחשבות, תחושות ואפילו תמונות וסרטונים להשראה. כל מי שיש לו הרשאה יכול לצפות בלוח, להוסיף אליו ולערוך את הקיים. בצורה כזו, כל הרעיונות מאוגדים ומסודרים, ונמצאים אצל כולם.


SyncSpace: מגלגלים רעיונות

חשיבה משותפת היא הבסיס לקרקע יצירתית, כשאחד מפרה את השני, מעלה שאלות ותהיות ומוסיף נדבכים נוספים וכך, בן רגע, הופכת מחשבה קטנה לרעיון מהפכני. אפליקציית SyncSpace עושה דבר מאד פשוט, היא נותנת לוח לבן, עליו אפשר לצייר ולכתוב. זה נשמע פשוט, אך בשימוש נכון זו יכולה להיות הקרקע לחשיבה משותפת ויצירתית בחברה.


fiftythree: הפנקס המושלם

שמרתי את הטוב לסוף. אם אתם מאלו שכותבים הערות על כל דבר כדי לא לשכוח, מאלו שתמיד קופצים להם רעיונות לשינוי – זו האפליקציה עבורכם. חוץ מלעשות כביסה, היא בערך יודעת לעשות הכל. החל מכתיבת רעיונות וכלה בהוספת הערות על תמונות, שרטוטים ויצירת גרפים – וכל זה עם האצבע שלכם.



אם אתם מעוניינים לפתח רעיון מסוים לכדי אפליקציה משלכם, אז ראשית, השתמשו באחת מהאפליקציות שלעיל ושנית, דאגו להגן על הרעיון שלכם על ידי פורמט זכויות יוצרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה