יום שלישי, 26 בינואר 2016

ליצור מוסיקה איכותית באמצעות אפליקציות

אפלקציות ליוצרים יש בלי סוף, חלקן טובות יותר, חלקן פחות. אבל אלו שמצליחות, מצליחות בענק. ראו לדוגמה את עולם המוסיקה בתחום המובייל.בהרבה מן האפליקציות שפותחו בתחום, עושים שימוש אמנים, יוצרים חובבים ובני נוער, שמקבלים את הניסיון ההתחלתי בעולם המוסיקה.
הנה כמה דוגמאות ליוצרים שחשבו על רעיון מתוחכם, הביאו אותו לביצוע חכם וקל לשימוש ועוזרים להרבה מוסיקאים. אני מקווה שהם הגנו על הקניין הרוחני שלהם.

Animoog: סינתסייזר ברמה הגבוהה ביותר

אפליקציה שעוצבה במיוחד לאייפדים המתוחכמים של חברת אפל ומיועדת למוסיקאים מקצועיים. באמצעות האפליקציה הזו, אפשר לייצר אלפי צלילים מיוחדים, להקליט ולערוך אותם במגוון דרכים יצירתיות בחווית משתמש מדהימה ופשוטה, גם באמצעות טאץ' או תזוזה של המסך. לחצו כאן,

PanStage Music: לייצר מוסיקה עם כל העולם

אולפן ההקלטות נכנס לכם לכיס ואליו מגיעים אומנים מכל העולם. נשמע הזוי, אבל זו בדיוק הגאונות של האפליקציה הזו. מדובר בקהילה של מוסיקאים שיכולים לייצר שיתופי פעולה ולהקליט יחד, מבלי להיפגש. כל אחד מעלה לאפליקציה את הגרסה שלו, ויחד הם יכולים ליצור מוסיקה של אלפי כלים. לעורכים המוסיקליים המנוסים, האפליקציה משמשת כבמה לעשיית מוסיקה מקצועית. לחצו כאן, ותראו איך האפליקציה עובדת!

Caustic: שילוב של שתי האפליקציות העליונות

סיקוונסר, סינתיסייזר, סמפלר, מכונת תופים, בס ועוד הופכים את האפליקציה הזו לאולפן הווירטואלי הטוב ביותר שהסמארטפון ראה. לכל טראק שתייצרו באפליקציה הזו, ניתן להוסיף עד 14 כלים שונים, אפקטים וכמובן להקליט. האפליקציה הזו בעצם מאפשרת לאדם אחד להיות להקה שלמה, מהמשרד שלו, מחדר השינה או מהנסיעה ברכבת. כל מה שצריך זה סמארטפון ואוזניות. לחצו כאן, ותראו איך האפליקציה עובדת!


אומרים שעל כל רעיון טוב שלכם, יהיה מישהו שגם חשב עליו וגם ביצע אותו. תחום המוסיקה רחב וכמה שאתם חושבים שכבר הכל הומצא, מושקות אפליקציות כמו אלו מוכיחות שהמוח האנושי תמיד יכול לייצר עוד רעיונות ליצירה, עוד חידושים ועוד פיתוחים טכנולוגיים.
אם יש לכם רעיון, אל תזניחו אותו, התייעצו עם עורך דין זכויות יוצרים, הגנו על הקניין הרוחני שלכם וצאו לדרך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה