יום ראשון, 17 בינואר 2016

אפליקציות שיהפכו כל אחד לצלם מהוקצע


 בעידן בו "קליק וגמרנו" בסמארטפון מחליף את הקומפוזיציות, ההצללות ורמת החשיפה, האפליקציות הן הדבר העיקרי שמשדרג את התמונות שלנו. והאפליקציות מהתחום הצילום, צצות כמו פטריות אחרי הגשם. לכן אגב, כל כך חשובה עבודתו של עורך דין זכויות יוצרים וקניין רוחני.


הנה חלק מהאפליקציות שישדרגו לכם את חווית הצילום:

Darkroom: עריכת תמונות למקצוענים
בדומה לאפליקציות עריכה רבות גם כאן יש פילטרים, חיתוך התמונה וסידור הצבעים. אבל מה שמיוחד ב- Darkroom, זה אפשרויות מתקדמות יותר, שצלמים מנוסים משתמשים בהן, כמו התאמת RGB, עריכה לפי שכבות ויצירת פילטרים משלכם.


1 Second Everyday: לתעד חיים שלמים
בגלל שאנחנו רגילים לתעד הכל, בכל רגע, האפליקציה הזו כל כך גאונית. האפליקציה מאפשרת לכם לצלם סרטון של כמה שניות בכל יום, או לבחור מסרטון קיים את השניות היפות ביותר שלו. כל החומרים המצולמים מרוכזים לסרטון אחד, שמציג את החיים שלכם בקצרה. חשבו על תיעוד הרגעים היפים ביותר של טיול, או השנה הראשונה של ילדכם.


Facetune: לרטש את הסלפי שלכם
זה מעט שטחי, אבל כשתמונות הסלפי מלוות אותנו ביומיום, אפליקציה לריטוש הפנים הפכה למוצר צריכה בסיסי. Facetune מאפשרת כלים של פוטושופ בתוך הסמארטפון שלכם. אתם יכולים להחליק את עורכם, להעלים נקודות חן ולהלבין את השיניים. בעצם, אפשר להפוך כל תמונה שלכם לצילום מגזין.


אפליקציות הצילום באמת מסתערות על העולם. לכל אחת מהן מספר עצום של הורדות ולא נראה שהבאזז הזה ייעלם בקרוב. אם יש לכם רעיון לאפליקציה יצירתית, כדאי לכם להתייעץ עם עו"ד זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלה ביותר בעולם הסטארטאפ.

2 תגובות:

  1. בוקר טוב
    מענין ומרשים
    מילים כדורבנות
    תבורך

    השבמחק
  2. מטיילים, מצלמים ן....עורכים את התמונות בעזרת האפליקציות!

    השבמחק