יום שני, 25 באפריל 2016

SIZER – אמנות הקניות בעולם הוירטואלי


קניות באינטרנט

ענף הקניות באינטרנט נמצא בצמיחה מתמדת בעלום ככלל ובשוק הישראלי בפרט, שוק הרכישות באינטרנט ע"י ישראלים עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות ורשם זינוקים שנעים בין עשרות למאות אחוזים בשנה. אם בהתחלה ישראלים חששו מהקניות באינטרנט ואחוז הישראלים הקונים מאתרים בחו"ל היה נמוך יחסית למדינות אחרות, נכון לשנת 2015 ישראל דורגה במקום השלישי בהיקף רכישות מקוונות באתרים בינלאומיים, לפניה נמצאות אירלנד ואוסטריה.
במדינה שכל כך אוהבת לקנות באינטרנט לא מפתיע שתקום אפליקציית מדידה שתהפוך את קניות הבגדים המקוונת להרבה יותר ודאיות.

מודדת עבורכם את הבגדים בעולם הוירטואלי


אנחנו מאד אוהבים לקנות בגדים באינטרנט, ישנם אתרים בינלאומיים המציעים למכירה מותגים, ועיצובים רבים במחירים נמוכים משמעותית מהארץ והפיתוי גדול. אולם בקניית בגדים דרך העולם הוירטואלי ישנו סיכון, לא מעט פעמים הבגד שמגיע אינו במידה הנכונה לכם, מפתחי האפליקציה SIZER מצאו לכך פתרון.

SIZER  הינה אפליקציה ישראלית, מהפכה בקניות אופנה באינטרנט. האפליקציה תסייע לכם לבחור את המידות והבגדים הנכונים כך שלא תוכלו לטעות בבחירה.

איך זה עובד

ראשית עליכם למדוד את עצמכם בעזרת האפליקציה, באתר ישנן הוראות מדוייקות כיצד לבצע את המדידה כדי שהיא תהיה מדוייקת. האפליקציה תשמור את המידות שלכם ותשתמש בהן בכדי להתאים לכם בגדים.
המידה שלכם יכולה להשתנות בהתאם לעיצוב ולמותג, אפליקציית SIZER  תשווה בין המידות המדוייקות שלכם למידות הבגד ותתאים לכם את המידה הנכונה.
כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את האפליקציה באיזור האישי שלכם לסרוק את הברקוד של המוצר ולקבל את את המידה המתאימה לכם.
באתר האפליקציה ניתן לקבל מידע מפורט כיצד האליקציה עובדת, מהן הטכנולוגיות עליהן היא מבוססת ומהן היתרונות שבה.

 למי מיועדת האפליקציה

קהל היעד של האפליקציה הוא צרכני אינטרנט קיימים ומתחילים, כמובן שבמקרה של צרכני אופנה קהל היעד מכוון יותר לנשים אולם גם לגברים. השימוש באפליקציה חינמי, תהליך המדידה פשוט מה שהופך אותה לאפליקציה כדאית מאד לאוהבי הקניות האינטרנטיות.


מקימי הסטארטאפ פיתחו מוצר שנועד לייעל נישה מצליחה מאד- קניות באינטרנט,  אם יש גם לכם רעיון לאפליקציה, כדאי לכם להתייעץ עם עו"ד זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלה ביותר בעולם הסטארטאפ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה