יום שני, 18 באפריל 2016

אפליקצייה פייפר פון - סודיות מובטחת

אני כבר מתקשה לדמיין את החיים שלי ללא הסמארטפון, אולם ככל שהטלפון שלנו נהיה חכם יותר, כך הפרטיות יורדת. בהתקנת אפליקציה פשוטה אנו יודעים מי מתקשר אלינו, המיקום שלנו מופיע בפייסבוק ונראה ששום דבר לא אישי יותר. עובדה זו יצרה צורך באפליקציות השומרות על דיסקרטיות ושמירה על החיים הפרטיים. 

לאחרונה נתקלתי בסטארטאפ ישראלי: פייפר פון-   paper phone, אפליקציה המספקת לך מספר טלפון נוסף למכשיר שלך ללא צורך בסים נוסף. מספרי הטלפון שתקבל מהאפליקציה אינם קשורים למספר הטלפון שלך, הדואר האלקטרוני או הפייסבוק שלך – כך שאתה יכול להינות מאנונימיות ודיסקרטיות מוחלטת. 



הפרדה בין החיים האישיים למקצועיים

אחד הרעיונות המרכזיים שהיה בחזון של מפתחי הסטארטאפ הוא היכולת של המשתמש להפריד בין חיי העבודה לחיים האישיים.
לרוב האנשים שתי כתובות מייל, אחת לעבודה ואחת לחברים ולמשפחה. בדיוק כמו שיכולות להיות לך מספר כתובות מייל, האפליקציה מספקת לך מספרים נוספים בצורה נוחה ובחינם. 
אתם יכולים להגדיר גם את הזמן בו אתם מעוניינים להיות זמינים או חשוב יותר את הזמן בו אינכם מעוניינים להיות זמינים. כך תוכלו להינות מזמן איכות עם המשפחה או החברים ללא הפרעות בלתי פוסקות.


דיסקרטיות

פייפר פון מספקת לך דיסקרטיות -  לדבר ולכתוב הודעות והכל דרך מספר אחר שלא שייך לכם לא ניתן לקשר אליכם
כל השיחות עוברות דרך שרת מאובטח וניתוב אנונימי יש אפשרות לשלוח הודעות שמשמידות את עצמן והודעות מאובטחות. כשאתם כבר לא צריכים את המספר אתם פשוט זורקים אותו, לחיצה על כפתור השמד מפרמטת מחדש את כל האפליקציה ותסיר את כל אנשי הקשר, ההודעות ופירוט השיחות. 


סטארטאפ לכל דבר

ניכר שמפתחי הסטארטאפ לקחו ברצינות את האפליקציה שלהם. הם מתחזקים אתר מידע, דף פייסבוק ואפילו חשבון אינסטגרם, יש אפילו סרטון שיווקי מאוייר ביוטיוב המספר על האפליקציה.
בדף הפייסבוק ניתן לקבל מידע, הודעות על גירסאות חדשות ותמיכה בתקלות שונות.


למי מיועדת האפליקציה

בעלי עסקים קטנים, מטפלים, עצמאיים – תוכלו להיות זמינים גם כשאתם מחוץ לבית העסק בלי לתת את המספר הפרטי שלכם. 
מפרסמי הודעות – תוכלו למכור את הרכב, הבית או כל מודעה אחרת בלי לתת את הטלפון הפרטי שלכם.
המעוניינים להישאר אנונימיים – מפורסמים שלא מעוניינים למסור את הטלפון הפרטי שלהם.
ביציאה לדייטים או בחיפוש עבודה דיסקרטי – כשאינכם מעוניינים להשאיר עקבות
אפליקציות המספקות דיסקרטיות ופרטיות נהיו צורך ממשי, לראיה זמן קצר מהשקת האפלקציה נגמרו כל המספרים (כיום הוסיפו מספרים חדשים). ישנן אפליקציות נוספות המספקות פרטיות מסוג זה או אחר ונראה שבתקופה הקרובה יושקו אפליקציות דומות. 

אם יש לכם רעיון לאפליקציה יצירתית, כדאי לכם להתייעץ עם עורך דין זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלה ביותר בעולם הסטארטאפ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה