יום רביעי, 27 באפריל 2016

popin – אז מי מופיע היום?



"מכירים את זה שאתם ממש רוצים לדעת איזה הופעות יש הערב בסביבה, אבל לא יודעים איפה להתחיל לחפש? אז זהו, בשביל זה אנחנו כאן". זהו המשפט השיווקי של האפליקציה ולא יכולתי לנסח זאת טוב יותר. פתאום יש לך ערב פנוי ומתחשק בספונטניות ללכת לראות הופעה מוסיקלית של האמן שאתה אוהב או מופע סטנד אפ. במקום להתחיל לחפור באינטרנט ולחפש הופעות לפי אמנים ומיקום בכמה אתרים שונים האפליקציה מרכזת עבורכם את כל המידע במקום אחד בחיפוש קל ומהיר. בנוסף, ישנם אמנים מתחזקים דף אומן עם לוח הופעות, קליפים, אלבומים וסינגלים. ניתן להוסיף אמנים למועדפים ולקבל הודעות על הנחות ומבצעים מיוחדים.

מאחורי האפליקציה עומדים עמית יורגנסון ואורי וינשטוק שניהם מוסיקאים ואנשי מחשבים שמינפו את הכישורים שלהם וזיהו את הצורך של הגולש והאמן באפליקציה המרכזת את כל המידע במקום אחד.


איך זה עובד?


כל שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה בחינם, גם באייפון וגם באנדרואיד ולכתוב את שם האמן או המיקום שלכם והאפליקציה תציג לכם את ההופעות הקרובות. אתם יכולים להוסיף אמנים למועדפים ולקבל עדכון שוטף לגבי ההופעות שלהם.
בדף הבית של האפליקציה תוכלו לראות את ההופעות הקרובות המחולקות לפי נושאים: מוסיקה, בידור והופעות ילדים. בלחיצה על ההופעה שבחרתם תקבלו את המידע המלא והפניה לרכישת כרטיסים.

למי מיועדת האפליקציה?


האפליקציה מיועדת לכל צרכני המופעים למיניהם, צעירים, הורים, נוער ומבוגרים. כל מי שמחפש הופעות בעיקר בספונטניות. החיפוש באפליקציה קל ואינטואטיבי כך שהיא מתאימה גם לקהל שפחות חי את העולם הוירטואלי.
בגירסה הקודמת האפליקציה יועדה לחיפוש הופעות מוסיקליות בלבד אולם בגירסתה החדשה התווספו גם הופעות סטנד אפ ובידור והופעות לילדים.
בנוסף, האפליקציה מיועדת לאמנים המעוניינים לתחזק אפליקציה משלהם ובכך להנגיש את עצמם לקהל היעד.


מקימי הסטארטאפ פיתחו מוצר שנועד לייעל את חיפוש ההופעות באינטרנט ובכך לתרום גם לצרכני ההופעות וגם לאמנים עצמם,  אם יש גם לכם רעיון לאפליקציה, כדי לכם להתייעץ עם עו"ד זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלהביותר בעולם הסטארטאפ  .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה