יום ראשון, 22 במאי 2016

EXHIIT- כושר עם מוסיקה קצבית



אפליקציות כושר הן שילוב מנצח בין טכנולוגיה וחדשנות לבין בריאות והישגיות. מאמן הכושר האישי שלכם ממכשיר הטלפון, קל ופשוט. לא צריך לצאת מהבית, בחינם או בתשלום סמלי יחסית, בלי קהל – כל מה שצריך זה את האפליקציה הנכונה לכם, מחוייבות ותוכלו להיכנס לכושר. ישנו מבחר לא קטן של אפליקציות כושר, כדאי לבחור את האפליקציה הנכונה לרמה שלכם, לאופי ולטעם שלכם ולקצב שלכם – עם האפליקציה המתאימה לכם תוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר.





אימון כושר מלא


אפליקציית EXHIIT  מציעה אימוני כושר קצביים במיוחד לכל שלבי האימון. רוב האימונים בתשלום למעט אימון אחד הניתן בחינם. בכדי לקבל את האימונים המלאים עליכם לשלם 24.90$ לחודש ותוכלו להינות ממספר רב של אימונים ברמות שונות. האימונים מחולקים באפליקציה לפי שלב האימון ובלחיצה על השלב הרצוי מתקבל שיעור מלא מתחום זה. האימון מתחיל ממתיחות, חימום, ועד אימונים למתקדמים כמו אימון האוורסט. כל האימונים מלווים במוסיקה קיצבית ואנרגטית הנותנת תחושה מוחשית של שיעור ומעודדת את המשתמש להמשיך ולהתאמן גם ברגעים מאגרים במיוחד. חשוב לקחת בחשבון שכאשר משתמשים במוסיקה באפליקציה יש להסדיר זכויות יוצרים עם הגורמים המתאימים (לדוגמה: אקו"ם, פדהרציה). 

בנוסף לאימוני הכושר תוכלו לקבל בחינם עצות בנושאי כושר ופעילות גופנית, כמו מזון מומלץ לאימונים, התועלת באימונים קצביים, חשיבות המוסיקה באימון ועוד. 


לשדרג את המקצוע


מייסד האפליקציה ובעל זכויות יוצרים לאפליקציה הוא קובי הרפז, מאמן כושר אישי שהפך את אהבתו לפעילות גופנית וכושר למודל עסקי לכל דבר. האפליקציה אינה מיועדת רק לקהל הישראלי, נראה שמייסד האפליקציה מכוון מחוץ לגבולות ישראל, כל הטקסטים והסרטונים באפליקציה הם בשפה האנגלית בלבד. האפליקציה זמינה גם באפל וגם באנדרואיד, הורדת האפליקציה בחינם, אולם בכדי להינות מכל התכנים המוצעים באפליקציה יש להירשם ולשלם את דמי המנוי החודשיים. 


גם אתם רוצים להפוך את המקצוע שלכם לאפליקציה? חישבו מה מייחד אתכם, מה תוכלו להציע למשתמשים שיגרום להם להוריד דווקא את האפליקציה שלכם, מיצאו את אנשי הצוות הנוספים וקדימה לעבודה. עוד בשלב הרעיון הראשוני כדאי לכם להתייעץ עם עו"ד זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלה ביותר בעולם הסטארטאפ.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה