יום ראשון, 5 ביוני 2016

ZUZU - כי זה הזמן לזוז!

נושא הכושר והבריאות נמצאים בראש השיח הציבורי בשנים האחרונות והמודעות לחשיבות של שמירה על אורח חיים בריא ועיסוק בפעילות גופנית עולה משנה לשנה. כשטיילו בפארקים השונים ברחבי הארץ תוכלו לראות מתאמנים רבים עוסקים בכושר בקבוצות, ביחידים ובעיקר עם מאמן אישי. מפתחי אפליקציות ברחבי העולם זיהו את המגמה הצוברת תאוצה ופיתחו אפליקציות המציעות מאמן כושר וירטואלי לכל סוגי הפעילות הגופנית.




להיכנס לכושר ולשמור על הבריאות


ZUZU היא אפליקציית כושר חינמית, שכשמה כן היא –תגרום לכם לזוז. המאמן הוירטואלי האישי שיכניס אתכם לכושר ויסייע לכם לשמור על פעילות גופנית קבועה. ZUZU הינה סטארטאפ מבית שטראוס גרופ עם זכויות יוצרים למותג קפה טורקי של עלית.


הסבר על ZUZU - אפליקציית כושר

המאמן הוירטואלי שלכם


אפליקציית הכושר זוזו מאפשרת לבנות תוכנית אימונים המותאמת לכל אחד באופן אישי, תוכנית האימונים כוללת תוכניות ריצה ואימוני כח. יש באפשרות המשתמש ליצור תוכנית אימונים אישית או אימונים קצרים וממוקדים לחיזוק וחיטוב או לשריפת שומנים, בהתאם לזמן אותו המתאמן מעוניין להקציב ולפלג הגוף עליו הוא מעוניין לעבוד. המאמן הוירטואלי של זוזו נותן הנחיות והוראות בעברית בזמן האימון עם אופציה לבחירת המוסיקה המועדפת.

האפליקצייה מאפשרת למתאמן לשלב אימונים במתחמי הכושר הציבוריים באזור מגוריו ולהוציא ממתחמים אלו המקסימום ומגיעה עם מפה של כל מתחמי הכושר בסביבת המגורים של המשתמש.
אחד התמריצים שהאפליקציה מספקת למתאמנים היא שיתוף תוצאות האימונים שלהם בפייסבוק וצפייה בתוצאות האימונים שלהם.

הקמת סטארטאפ לקידום מוצר


אפליקציית ZUZU היא דוגמה של סטארטאפ שהוקם בעיקר במטרה לשווק מוצר קיים. שטראוס גרופ הקימו אפליקציית כושר הממותגת כולה במוצר שלהם, הקפה הטורקי של עלית. החברה זיהתה את שכושר ובריאות נמצאים חזק בתודעת הציבור בשנים האחרונות והנושא הולך וצובר תאוצה ומצאה דרך יצירתית לקדם מוצר קיים ולמתג אותו כמוצר המתקשר לכושר ובריאות.

גם אתם רוצים לקדם מוצר ע"י אפליקציה?,חישבו מה תוכלו להציע למשתמשים שיגרום להם להוריד דווקא את האפליקציה שלכם ואיזה תחום ימתג את המוצר שלכם בדרך הנכונה ביותר. עוד בשלב הרעיון הראשוני כדאי לכם להתייעץ עם עו"ד זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלה ביותר בעולם הסטארטאפ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה