יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

רק על לקוחותיי לספר ידעתי

אחת השאלות שאני נשאל לעתים קרובות ביותר היא: "מי בדיוק נזקק לשירותים של עורך דין טכנולוגי"? ובכן, אני מאמין שאפשר לחלק את קהילת הלקוחות שלי לשני סוגים מרכזיים: הסוג הראשון הוא חברות סטרט אפ שמולן אני עובד באופן צמוד ביותר החל משלב הרעיון ובניית הקונספט הראשוני, והסוג השני של הלקוחות שאני מטפל בהם מורכב מחברות תעשייה וטכנולוגיה פעילות, שכבר נהנות מייצוג משפטי מקצועי אך נזקקות לשירותיו של עורך דין שיכהן על תקן של "רופא מומחה לקניין רוחני".


על שני סוגי לקוחות דיברה התורה



הלקוחות שעובדים מולי החל מהשלבים הראשוניים מקבלים ליווי מקצועי מקיף ביותר שכולל הגנה על הרעיון, עריכה של חוזים מסוגים שונים מול עובדים, ספקים, קבלנים, נותני שירות ועוד, ייצוג בבתי המשפט בהתאם לצורך, ליווי משפטי בכל התהליכים הכרוכים בהקמה של חברה חדשה ועוד.

הלקוחות מהסוג השני מפקידים בידיי את תיקי הקניין הרוחני שלהם כחלק אינטגרלי ממערך הפיתוח והשיווק של החברה. המשמעות היא שאני עובד באופן צמוד עם מנהלי מחלקות הפיתוח והשיווק ויחד איתם מאפיין מוצרים חדשים במטרה לענות על דרישות השוק הדינמיות. יחד אנחנו דואגים לעיצוב המיוחד של המוצר ולמיתוג החכם שלו שיסייע לבדל אותו מהמוצרים המתחרים ובמקביל אני דואג להגיש בקשה לרישום פטנט על הפיתוח החדש.

בחלק מהמקרים אני מספק גם שירות מקצועי שנקרא "בדיקת חופש פעולה" או "freedom to operate", כלומר בוחן את האפשרות החוקית להעתיק פטנטים של חברה מתחרה ובנוסף לכך לא אחת אני דואג לרישום של סימן מסחר בפנקס סימני המסחר באופן המהיר והיעיל ביותר.

הקו שמחבר את כולם

המשותף לכל הלקוחות מולם אני עובד הוא שכולם, ללא יוצא מן הכלל, זוכים לקבל שירות מקצועי ויחס אישי שמתאפיין בשקיפות מלאה ובזמינות גבוהה וזאת כיוון שאני מכיר את התחום מאחור ומלפנים ומודע לחלוטין לצורך בזמני תגובה מהירים ובהתייחסות רגישה ללקוחות שעוסקים בתחום האפליקציות, התוכנה והחידושים הטכנולוגיים באופן כללי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה