יום ראשון, 26 ביוני 2016

Fooducate – מסייעת לאנשים לאכול בריא יותר!


כולנו יודעים עד כמה פעילות גופנית חשובה לשמירה על אורח חיים בריא, אולם בכדי לשמור אמת על אורח חיים בריא לא מספיק לעשות פעילו גופנית, צריך שמור גם על התזונה הנכונה. 



אז איך נדע שאנחנו אוכלים נכון?

על כל מוצר מזון שאנו רוכשים בסופר ישנה תווית עם המרכיבים של המוצר. לא מספיק להסתכל כמה קלוריות ושומן יש למוצר, מוצר דיאטתי הוא לאו דווקא מוצר בריא ואיכותי. כדי לסייע לכם להבין מה אתם אוכלים תוכננה האפליקציה fooducate. סטארטאפ שהוקם ע"י על ידי חמי וינגרטן, חגי מרנדה ואורן בושמיץ ב-2010. הכל התחיל כשאשתו של וינגרטן חזרה מהסופר עם יוגורט עם צבע זרחני, לאחר בדיקת החומרים גילה וינגרטן כי מדובר בצבע מאכל האסור לשימוש באירופה ומסרטן, ומכאן החל להיטמע הרעיון והחלה עבודת המחקר שהובילו להקמת סטארטאפ המשלב בין שתי האהבות של וינגרטן, אוכל וטכנולוגיה.


 מסייעת לקבל החלטות נכונות

מטרת האפליקציה fooducate  היא לספק למשתמש את כל המידע לגבי המזון שהוא צורך, כדי שידע לקחת את ההחלטות הנכונות. לאכול בריא יותר ובכך למנוע מחלות ובעיות בריאותיות הנובעות מהמזון.
האפליקציה חינמית ומתאימה לאייפון ואנדרואיד, פשוט סורקים את הברקוד של המוצר ואחר ניתוח של הרכיבים והערכים התזונתיים מקבל המזון ציון A/B/C/ D בנוסף לציון האפליקציה מספקת הסבר לציון, יותר מידי סוכר, מלח, חומרים משמרים וכו'. האפליקציה אף מציעה מזונות אחרים דומים בריאים יותר.


הקמת סטארטאפ לקידום הבריאות

האפליקציה הינה דוגמה של סטארט-אפ שהוקם על מנת לסייע לאנשים לאכול בריא יותר כתוצאה מזיהוי בעיה אמיתי הקיימת במוצרי הצריכה שלנו. המפתח זיהה את הבעיה ופיח אפליקציה שתגרום לביו לצרוך מזון בריא יותר ולכל משתמשי האפליקציה.

גם אתם רוצים למנף את הנושאים החשובים לכם ולהפוך אותם לאפליקציה?,חישבו מה תוכלו להציע למשתמשים שיגרום להם להוריד דווקא את האפליקציה שלכם. 

עוד בשלב הרעיון הראשוני כדאי לכם להתייעץ עם עו"ד זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלה ביותר בעולם הסטארטאפ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה