יום חמישי, 30 ביוני 2016

Kitchenbug – מבשלים בריאות

אורח חיים בריא הוא לא רק פעילות גופנית וספירת קלוריות, אחד הדברים החשובים ביותר לבריאות שלנו הוא השמירה על איזון נכון. איזון בין פעילו גופנית למנוחה, איזון בין זמן עבודה לזמן איכות עם המשפחה או החברים ואיזון באכילה.



אז איך מבשלים אוכל מאוזן?


אפליקציית Kitchenbug מסייעת לכם לבשל בצורה מאוזנת, זהו המקום לאסוף, לשתף ולנהל דיון סביב בישול מאוזן ולהתחבר לאנשים אחרים אחרים השותפים לתחום העניין. זהו סטארטאפ שהוקם ע"י אופיר שחר, דרור דליות וטל רוזנברג ב-2012.

כל משתמש יכול לפתוח ספר מכונים אישי ולצרף אליו מתכונים המעניינים אותו, המערכת מנתחת את המתכונים ומפיקה עבור המשתמש רשימה של ערכים תזונתיים, סיווגים רפואיים, דיאטות מתאימות ועוד. האפליקציה נתונים מלאים בצורה פשוטה למשתמש. כמובן לא רק נתונים של קלוריות אלא גם נתונים של פחמימות, חלבונים, האם הוא בריא לאוכלוסיות שונות ומחלות שונות כמו ילדים וסכרת. המערכת לומדת להכיר את המשתמש ולהציע לו חלופות ומתכונים הטובים ובריאים ביותר עבורו.

מניעת תזונה לקויה 

מפתחי סטארטפ זה ראו לנגד עינהם בעיה חמורה של תזונה לא מאוזנת הגורמת לחולי בעולם ואף למוות ובנו את האפליקציה במטרה לסייע לאנשים לאכול בריא יותר וכך להעלות את איכות החיים והבריאות, לטענתם  אם Kitchenbug תסייע אפילו במעט בכדי לשפר ולהיטיב את המצב בעזרת הצבת האמת מול העיניים של משתמשיה ובסיוע בקבלת החלטות מושכלות ונכונות, אז יוכלו בודאות לומר שהצליחו.

גם אתם רוצים למנף את הנושאים החשובים לכם והלפוך אותם לאפליקציה?,חישבו מה תוכלו להציע למשתמשים שיגרום להם להוריד דווקא את האפליקציה שלכם. עוד בשלב הרעיון הראשוני כדאי לכם להתייעץ עם עו"ד זכויות יוצרים – לייעוץ, להכוונה והכי חשוב, להתחיל את הדרך הקלה ביותר בעולם הסטארטאפ .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה